This week the Wall Street Journal reported one change στον αλγόριθμο του Facebook που κυκλοφορεί από το 2018 και "επιβράβευε την οργή", σύμφωνα με εσωτερικά σημειώματα του Facebook.
Όμως Wall Street Journal ανέφερε επίσης ότι τα υπομνήματα έδειξαν "ότι ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg αντιστάθηκε στις προτεινόμενες διορθώσεις" και ότι τα εσωτερικά σημειώματα "προσφέρουν μια ματιά στο πόσο το Facebook γνωρίζει τα ελαττώματα στην platform του και πώς συχνά δεν θέλει να τα επιδιορθώσει."
In the fall of 2018, Jonah Peretti, CEO of BuzzFeed, sent an email to a senior Facebook Inc. executive.
The email stated in a nutshell that the more divisive content publishers posted the more viral it became on the Facebook platform, creating an incentive for partreatment more similar content.
Mr Peretti blamed a major Facebook update on his News Feed algorithm the 2018 για να ενισχύσει τις "ουσιαστικές κοινωνικές αλληλεπιδράσεις", ή MSI (από το meaningful social interactions), μεταξύ φίλων και συγγενών, σύμφωνα με εσωτερικά σημειώματα του Facebook που έψαξε η Wall Street Journal.
Facebook CEO Mark Zuckerberg said at the time that the goal of changing the algorithm was to strengthen links between users and improve their experience.
Facebook with the new algorithm would encourage its members to interact more with their friends and family and spend less time passively on other content, which according to a study was harmful to their mental health.
Within the company, however, officials warned that the change had the opposite effect, according to documents held by the WSJ.
Ο algorithm made the Facebook platform a very angry place. The company's researchers found that publishers and political parties were retargeting their posts to news outlets with angry content.
This tactic produced high levels of comments and reactions that naturally translate into success on Facebook.
"Η προσέγγισή μας είχε ανθυγιεινές παρενέργειες σε σημαντικά κομμάτια του δημόσιου περιεχομένου, όπως την πολιτική και τις ειδήσεις", έγραψε μια ομάδα data scientists, αναφερόμενη στα παράπονα του κ. Peretti.
The scientists concluded that the algorithm for the News Feed made the angry posts much more visible.
"Η παραπληροφόρηση, η τοξικότητα και το βίαιο περιεχόμενο είναι υπερβολικά διαδεδομένες", ανέφεραν οι ερευνητές σε εσωτερικά σημειώματα.
Ο κ. Mark Zuckerberg αντιστάθηκε σε ορισμένες από τις προτεινόμενες διορθώσεις, όπως δείχνουν τα έγγραφα, καθώς ανησυχούσε για το ότι θα μπορούσαν να βλάψουν τον άλλο στόχο της εταιρείας - να κάνουν τους χρήστες να ασχοληθούν περισσότερο με το Facebook.