Google: The European Commission's decision on the online Shopping: the other side of the story.
H GOOGLE GOOGLE GOOGLE GREAT GIRL GREEN GIRL GREEN GIRL GREEN GIRL GREEN GIRL GREEN The O; X½ O ± O O O O ± O O O; O; O O O O O O O ± O XIXIXO XIO The XOO DM The XOO The XIO DM XIX²X¬X »XXI X ± Ο Ξ Ξ Ο Ο Ο Ο X X X X X....... X X X X X X Ξ Ξ Ξ Ξ Ξ ΞΞ ΞΞΞ ΞΟΞΞ ΞΞΞ Ο Ο Ξ Ξ ΞΗ:
When shopping online, you want to find the products you are looking for quickly and easily. And traders want to promote these same products. For this reason, Google Search displays shopping ads by linking our users to thousands of advertisers, large or small, in ways that are useful to everyone.
We think its decision European Commission for online shopping underestimates the value of these kinds of quick and easy connections. While some comparison shopping sites obviously want Google to feature them more prominently, the data show us that users usually prefer to use links that direct them directly to the products they want, rather than to web pages where they have to repeat their searches.
Πιστεύουμε ότι τα υπάρχοντα αποτελέσματα αγορών που παρέχουμε είναι χρήσιμα και αποτελούν μια πολύ βελτιωμένη έκδοση των παλαιότερων διαφημίσεων που εμφανίζαμε μια δεκαετία πριν οι οποίες περιείχαν μόνο κείμενο. Το να εμφανίζουμε διαφημίσεις που περιέχουν pictures, αξιολογήσεις και τιμές ωφελεί εμάς, τους διαφημιζόμενους μας και πάνω απ' όλα τους χρήστες μας. Και τις εμφανίζουμε μόνο όταν τα σχόλια σας μας υποδεικνύουν ότι είναι σχετικές. Χιλιάδες Ευρωπαίοι έμποροι χρησιμοποιούν αυτές τις διαφημίσεις για να ανταγωνιστούν με μεγαλύτερες Companies όπως το Amazon και το eBay.
Όταν η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μας ρωτάει γιατί μερικές ιστοσελίδες συγκριτικών αγορών δεν τα έχουν καταφέρει όσο καλά όσο άλλες, πιστεύουμε ότι πρέπει να λάβει υπ' όψιν της το πλήθος των ιστοσελίδων που έχουν αναπτυχθεί αυτήν την περίοδο- συμπεριλαμβανομένων των μεγάλων ιστοσελίδων ηλεκτρονικών αγορών όπως το Amazon και το eBay. Με τα εργαλεία συγκρίσεων που διαθέτει, τις αξιολογήσεις, τους εκατομμύρια έμπορους και τη τεράστια ποικιλία προϊόντων, από Shoes μέχρι καθημερινά ψώνια, το Amazon είναι ένας μεγάλος ανταγωνιστής και έχει εξελιχθεί στον πρώτο «προορισμό» που απευθύνονται οι χρήστες για να αναζητήσουν προϊόντα. Και όπως το Amazon έχει αναπτυχθεί, είναι φυσικό ότι μερικές υπηρεσίες σύγκρισης έχουν αποδειχθεί λιγότερο δημοφιλείς από άλλες. Ανταγωνιζόμαστε το Amazon και άλλες ιστοσελίδες για αναζητήσεις σχετικά με ηλεκτρονικές αγορές εμφανίζοντας πιο χρήσιμες πληροφορίες για προϊόντα.
When you use Google Search to search for products, we try to provide you with what you are looking for. Our ability to do so well does not favor us or any other website or vendor - is the result of hard work and continuous innovation based on user information.
Given the data and respecting the positions of the European Commission, we disagree with the results announced today. We will look at the Commission's decision in detail as we are thinking of proceeding with an appeal and look forward to continuing to make our positions clear ".
