Kaspersky Lab Earth 2050

H Kaspersky Lab, celebrating this year's 20 market, today announced the launch of the "Earth 2050", Or" 2050 ”A website that gathers forecasts for social and technological developments for the next 30 years. Kaspersky Lab

Kaspersky Lab has collaborated with futurists like Ian Pearson, has added the vision for the future of its own researchers and has talked with artists and scientists to develop a realistic view of the not too distant future. Users can shape their own vision for the future by studying over 200 forecasts, and are also asked to submit their own visions to add to the site.

Kaspersky Lab wants to understand what the world will look like in the relatively near future in order to better understand the that will bring such a future.

If all our lives are digitized, how do we handle privacy? If people have all their devices implanted inside them and the τους στο cloud, πώς θα προστατεύσουμε τα δεδομένα; Και πολύ συγκεκριμένα για την Kaspersky Lab: αν δεν υπάρχουν τερματικά σημεία πια, η βιομηχανία κινείται πιο γρήγορα για να παρέχει ασφάλειας που θα προσαρμόζονται στις συνθήκες που υιοθετούν οι πελάτες, ασχέτως από το ποια συσκευή χρησιμοποιούν;

Andrey Lavrentyev, Head of Technology Research Department of Kaspersky Lab, said:All predictions you can find on Earth 2050 could be a reality in just two decades. "Earth 2050" is not just a creative exercise for us. For the last 20 years, its experts Kaspersky Lab have been struggling with digital crime and have seen threats evolve in the meantime. As a result, they are able to share their knowledge and experience and - in many cases - encourage users to think more carefully about the security of future technologies. Although inventions can be amazing - such as driverless cars, smart infrastructure and the ability to share medical data between doctors worldwide - they can still cause problems. Each of them brings a whole new world of opportunities for digital criminals to exploit. "

Currently, Earth 2050 includes predictions for 80 cities around the world. Users can select any of these cities and forecasts will appear at the top of the map. The website is divided into three time categories: 2030, 2040 and 2050, with each of them containing predictions from who are recognized experts in their fields. For example, users can explore the thoughts of Ian Pearson and various Kaspersky Lab experts on what the future holds.

Το φόρουμ δεν περιορίζεται σε γραπτές προβλέψεις. Το «Γη 2050» περιλαμβάνει επίσης 12 πανοράματα πόλεων, όπως η Βαρκελώνη και η Σαγκάη, με δυνατότητα προβολής VR, καθώς και εικόνες διαφόρων αντικειμένων από το μέλλον. Οι χρήστες μπορούν να ρίξουν μια ματιά 360º στο πώς θα μπορούσαν να λειτουργούν οι πόλεις στο μέλλον. Θα είμαστε σε θέση να προσαρμόσουμε την εμφάνιση του κάθε ατόμου που θα βλέπουμε στο δρόμο; Θα έχουμε εφεύρει ένα φόρεμα που θα αλλάζει το στυλ του; Είναι τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγούς το μέλλον των επιχειρήσεων στις «έξυπνες» πόλεις; Θα βλέπουμε διαφημίσεις ενώ κοιμόμαστε; Αυτές οι ερωτήσεις είναι μόνο μια γεύση από το είδος των πληροφοριών που θα μπορεί ο χρήστης να βρει στην ιστοσελίδα.

The special feedback form allows visitors to add their own ideas to . Αυτές θα δημοσιευθούν από τη στιγμή που έχουν περάσει από επανεξέταση της συντακτικής ομάδας. Οι χρήστες μπορούν να συζητήσουν τις υπάρχουσες προβλέψεις, αλλά και να συμβάλουν με τις δικές τους. Το νέο από τους ειδικούς και οι προβλέψεις που κατατίθενται από διαφορετικές πηγές, θα εμφανίζονται συχνά στην ιστοσελίδα. "However, we hope to see many more names on the website and encourage our users and site visitors to send us their craziest ideas about how you can look like the future", Commented Andrey Lavrentyev.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

Subscribe to Blog by Email

Subscribe to this blog and receive of new posts by email.

Written by Dimitris

Dimitris hates on Mondays .....

Leave a reply

Your email address is not published. Required fields are mentioned with *

Your message will not be published if:
1. Contains insulting, defamatory, racist, offensive or inappropriate comments.
2. Causes harm to minors.
3. It interferes with the privacy and individual and social rights of other users.
4. Advertises products or services or websites.
5. Contains personal information (address, phone, etc.).