Η Microsoft προσπαθεί να δημιουργήσει μια “super εφαρμογή” που θα ενσωματώνει μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων, δυνατότητα για markets, web search as well as news in a single app, an obvious attempt to follow the Apple and Google platforms.
According a publication του The Information, η Microsoft βρίσκεται στα πρώτα στάδια της κατασκευής μιας “super εφαρμογής” υπό την καθοδήγηση του CEO της εταιρείας Satya Nadella. Ο Nadella φέρεται να έχει δώσει οδηγίες στους προγραμματιστές της Microsoft να ενσωματώσουν καλύτερα το Bing, τη μηχανή αναζήτησης της εταιρείας, σε άλλες υπηρεσίες και εφαρμογές, όπως το Microsoft Teams και το Outlook, creating it base for the "super application".
While it's unclear whether Microsoft will eventually release such an app, people familiar with the discussions said CEO Satya Nadella has set the fundamentals πιέζοντας τη μηχανή αναζήτησης Bing να λειτουργεί καλύτερα με άλλα προϊόντα για κινητά της Microsoft. Για παράδειγμα, ζήτησε από την Bing να ενσωματωθεί με τις εφαρμογές μηνυμάτων και τα Email of Outlook, making it easy for customers to share search results in messages.
Microsoft is not a purely consumer-oriented company, as most of its revenue comes from the sale of software and enterprise sales. Microsoft has previously mentioned ambitions to become more consumer-friendly by offering services such as the "super app". Microsoft has failed to acquire major apps and social media platforms such as TikTok and Pinterest in the past, which could have been part of the company's bigger plans.
Η σημερινή δημοσίευση δείχνει το ενδιαφέρον της Microsoft να προσπεράσει την Google για να γίνει η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης στο iPhone. Η Google πληρώνει δισmillions στην Apple κάθε χρόνο για να παραμείνει η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης στο iPhone και ενώ οι χρήστες μπορούν να την αλλάξουν, η προεπιλεγμένη ρύθμιση θέτει το Bing της Microsoft σε μειονεκτικότερη θέση. Σύμφωνα με το The Information, η Microsoft είχε συνομιλίες υψηλού επιπέδου με την Apple για να προσπαθήσει να πλειοδοτήσει την Google, αλλά δεν ήταν επιτυχείς.
Negotiations to date have typically taken place directly between Nadella and Apple's top executives behind closed doors, leaving many top Microsoft executives in the dark about the procedure.
The publication notes that Microsoft in 2012 ran a PR campaign to show how Bing was used far more by visually impaired people compared to Google. But the trick wasn't "enough to win Apple's approval."