The Mozilla Foundation decided a few months ago to change the default search engine from Google to Yahoo, and it looks like their decision has started to have an impact on Google, and especially on USA.
Η αλλαγή της προεπιλεγμένης μηχανής αναζήτησης μπορεί να φαίνεται ότι δεν είναι και κάτι μεγάλο για κολοσσούς όπως την Google, ειδικά όταν οι χρήστες μπορούν να το αλλάξουν όπως ήταν πάντα με ένα μόνο κλικ. Το πρόβλημα όμως έρχεται από τους χρήστες που δεν αλλάζουν τίποτα στον υπολογιστή τους. Δεν χρησιμοποιούν add-ons, δεν προσαρμόζουν τα προγράμματα περιήγησης, και σίγουρα δεν κάνουν καμία αλλαγή στις προεπιλεγμένες settings.
Firefox is not number one Browser in the world, but it still exists on too many computers. So when big changes are made it is impossible to go unnoticed.
What many users do not know is that too much money is being played online. Just a few years ago, when the foundation Mozilla said it would have Google as the default search engine, managed to get tens of millions of dollars from the company.
Now that Google has acquired its own browser, it does not want to pay for a privileged position in Firefox. Let's see, however, what the company has made.
According to a related businesswire.com publication, StatCounter Global enviroment Stats αναφέρει ότι το Δεκέμβριο η Google είχε το 75,2% στις αμερικάνικες παραπομπές αναζήτησης. Ακολουθεί το Bing με ένα 12,5% και η Yahoo με 10,4%. Έτσι παρατηρείται μια πτώση 2% για την Google και μια αύξηση 4% για τη Yahoo. Μπορεί το ποσοστό να φαίνεται μικρό, αλλά αν μπορείτε να το μετατρέψετε στα χρήματα που χάθηκαν από τις διαφημίσεις, φαίνεται ότι ο μεγάλος losts is Google.
The same comparison should be done within a year to show more accurately the implications of the Mozilla decision. Until then, it looks like Yahoo is gaining ground.