Xiaomi: 100 million smartphone for 2018

Chinese maker Xiaomi aims to ship more than 100 million smartphones for next year, following a 70% increase on a quarterly basis, according to Lei Jun's founder and CEO.

Η Chinese company allocated 23,16 million in the second quarter of 2017. The disposal number was up 70% from the previous quarter, which was also very high compared to previous quarters, Lei said in Beijing.Xiaomi

Xiaomi reportedly regained more growth momentum after χρόνια “προσαρμογών”αφού η εταιρεία αντιμετώπιζε σοβαρούς περιορισμούς στην παραγωγή, δήλωσε ο Lei. Ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει συναντήσει ποτέ η Xiaomi από την ίδρυσή της, αλλά οι αποστολές προϊόντων το προηγούμενο τρίμηνο δείχνουν ότι η παραγωγική ικανότητα της εταιρείας βελτιώνεται σταδιακά, πρόσθεσε.

The company is also developing very ambitious plans for των δραστηριοτήτων της τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Εκτός από τα βασικά διαδικτυακά κανάλια πωλήσεων της εταιρείας στην Κίνα, η Xiaomi έχει ανοίξει 123 καταστήματα στη χώρα μέχρι στιγμής.

Internationally, revenue from the Indian market grew by 328% in the first half of 2017 compared to the same period last year. Share της εταιρείας στην Ινδία φέρεται να ανέβηκε στην δεύτερη θέση. Η Ινδονησία, η Ρωσία και η Ουκρανία είναι επίσης βασικές αγορές στο εξωτερικό για τη Xiaomi, σύμφωνα με τον Lei.

Lei added that the company will hire more than 1.000 staff personnel for research and development next year.

Its elements research firm IDC showed that Xiaomi shipped a total of 9,3 million devices in China alone in the first quarter of 2017, hitting a 9% market share. The company with this percentage deservedly takes the fifth place behind the companies , Oppo, Vivo and Apple.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

every publication, directly to your inbox

Join the 2.082 registrants.

Written by giorgos

George still wonders what he's doing here ...

Leave a reply

Your email address is not published. Required fields are mentioned with *

Your message will not be published if:
1. Contains insulting, defamatory, racist, offensive or inappropriate comments.
2. Causes harm to minors.
3. It interferes with the privacy and individual and social rights of other users.
4. Advertises products or services or websites.
5. Contains personal information (address, phone, etc.).