Facebook today announced a new feature designed to increase the visibility of the platform's pages.
Οι εκδότες, από σήμερα, μπορούν να προσθέσουν πολλά λογότυπα όπως φαίνεται παρακάτω. Αυτά τα λογότυπα θα εμφανίζονται δίπλα σε οτιδήποτε δημοσιεύεται από τη σελίδα, αλλά μόνο στις ενότητες "Προσαρμογή και αναζήτηση" ... προς το παρόν.
Ο λόγος που εμφανίστηκε η λειτουργία τώρα, σύμφωνα με το Facebook, είναι το ότι αν ρωτήσεις κάποιον που διάβασε τα νέα θα σου πει στο ... στο Facebook, αν και το Facebook δεν publishes news except for press releases at his official blog.
An investigation of Pew Research Center claims that only 56% of respondents could remember the source of an article when they clicked on a link from social networking sites.
Although she is a small one change, anything that increases visibility to publishers is always welcome. It remains to be seen whether this will have an effect on the end user remembering the source of the content when it is posted on social networks.