A USA Today publication states that Google is developing new versions of its most popular products that will directly appeal to children under 12.
According to the publication, the Google Search, the YouTube and Chrome θα κυκλοφορήσουν πρώτα, λόγω του ότι έχουν "ευρεία κατανάλωση." Ο Pavni Diwanji, τεχνικός αντιπρόεδρος, δήλωσε ότι «Το μεγάλο κίνητρο στο εσωτερικό της εταιρείας είναι καθένας που έχει παιδιά, έτσι υπάρχει μια ώθηση για change των προϊόντων μας ούτως ώστε να είναι διασκεδαστικά και ασφαλή για τα παιδιά. "
Here the company, rather ostrich, and quite a lot, after admitting it in some way. On the one hand, we will watch the children, and on the other hand keep track of the children's products even to better target their ads. The FTC requires all companies to have parental consent before using any data from children.
Google, of course, is not going to accept it without putting up a fight. Diwanji stated that “we expect that the movement θα είναι αμφιλεγόμενη, αλλά η απλή αλήθεια είναι ότι τα παιδιά έχουν ήδη την τεχνολογία στα σχολεία και στο σπίτι, έτσι αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι απλώς να δούμε πως μπορούν να την χρησιμοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο." Θα μπορούσε άνετα να πει: "εφόσον έχουν την τεχνολογία στο σχολείο και στο σπίτι, γιατί να μην το εκμεταλευτούμε;" αλλά αυτά μάλλον λέγονται μόνο στις συναντήσεις ορισμού του σχεδίου δράσης της εταιρείας.
Δεν υπάρχουν πληροφορίες σχετικές με το πότε θα κυκλοφορήσει η Gοogle τα "ασφαλή" προϊόντα της για τα παιδιά, αλλά εφόσον οι δηλώσεις άρχισαν ήδη, είναι πολύ πιθανό να τα δούμε μέσα στο 2015.