WIND

OTE is watching you after you leave them, then ... let's talk about Wind

Αυτή είναι μια συνέχεια του άρθρου που δημοσιεύτηκε στις 9 Ιανουαρίου του 2014. Ο τίτλος του "OTE watches you after their surrender." Η συνέχεια όπως καταλαβαίνετε αφορά άλλη μια Ελληνική εταιρεία-πάροχο . Let's talk about Wind.

WIND

Immediately after my decision to give up the only wired network provider in Greece, I contacted the company that promised me a connection to 24Mb with 14 euro (price only for Internet with a mobile phone package).

Μετά από αναμονή περίπου 10 ημερών, ένα μήνυμα στο κινητό μου με ενημέρωσε ότι από σήμερα (07/1/2014) έχω σύνδεση με την Wind. Πραγματικά το απόγευμα που γύρισα σπίτι προσθέτω το όνομα χρήστη και τον νέο κωδικό και συνδέομαι στην νέα μου 24άρα. Φυσικά ας μην αναφέρω ότι η "24άρα" ήταν 10άρα, γιατί αυτά γνωρίζουμε ότι συμβαίνουν, ανάλογα με την απόσταση του σπιτιού από το κέντρο διανομής του ΟΤΕ.

Όλα ήταν υπέροχα για μία ώρα. Μετά ήρθαν οι μέλισσες, συγνώμη οι αποσυνδέσεις... Το δέχτηκα σχετικά ήρεμα. Προσπάθησα να δικαιολογήσω την εταιρεία σκεπτόμενος ότι είναι νέα σύνδεση και δεν έχει ακόμα σταθεροποιηθεί. Από τις 7/01/του 2014 άρχισα να επικοινωνώ με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και το τμήμα βλαβών. Οφείλω να ομολογήσω ότι είναι ευγενικότατοι, αλλά δουλειά δεν γίνεται.

At first the employees tried to politely tell me that I was irrelevant and must have made some mistake in logging in. To prove to them that I had not made a mistake I mentioned the fact that I was using my old router, and that nothing had changed. Then, they tell me there will be on your hardware. (Incidentally, the Wind store I connected to gave me a router that was used and not working. but let's not charge Wind for that).

Ρε παιδιά δεν υπάρχει βλάβη, η γραμμή είναι. "Θα πρέπει να ελέγξουμε όλες τις πιθανότητες κύριε. Θα σας στείλουμε τεχνικό να ελέγξει και να κάνει μετρήσεις, αλλά αν είναι δικό σας σφάλμα θα χρεωθείτε την επίσκεψη."

Wow!! Κατάλαβα ότι έμπλεξα.....για άλλη μία φορά.Ο τεχνικός ήρθε 3 μέρες μετά το συγκεκριμένο τηλέφωνο, έκανε τους s and found that it was the line! I was satisfied for a while, not that he made her but at least I felt vindicated.

Οι αποσυνδέσεις εν τω μεταξύ συνεχιζόταν (μαζί με τα τηλέφωνα στο κέντρο βλαβών) Μετά από αρκετό καιρό η εταιρεία αποφάσισε να δηλώσει την βλάβη που αλλού; στον ΟΤΕ για έλεγχο γραμμής. Για να μην μακρηγορώ, ό ένας έλεγχος ακολουθούσε τον άλλο αλλά σταθερό και αξιόπιστο Internet δεν είχα. Έτσι πέρασε ένας μήνας... Και έρχεται ο πρώτος λογαριασμός. Είναι απίστευτοι και έχουν πολύ θράσος σκέφτηκα και τους κάλεσα να τους ανακοινώσω ότι υπέγραψα ένα συμβόλαιο που με δεσμεύει να πληρώσω μόνο όταν μου χορηγήσουν μια αξιόπιστη υπηρεσία.

Η απάντηση ήταν ότι θα πρέπει να πληρώσω τα τέλη ενεργοποίησης και ότι θα αφαιρέσουν τις μέρες που η σύνδεση δεν ήταν σταθερή. Δίνω τόπο στην οργή και περιμένω. Μετά από μια μέρα μου έρχεται μήνυμα στο κινητό μου να με ενημερώσει ότι μου έκοψαν 15 ευρώ... Μου ανεβαίνει και πάλι η , again phone and again another confrontation..

The situation was going on like this, and of course the disconnections continued. One Tuesday informed me that a technician will come back for another check (this time they did not tell me they would charge me if you owe me to my fault)

Αν είστε και σεις ένας από αυτούς  που θεωρείται πολύ σημαντική την διαδικτυακή σας παρουσία, μάλλον μπορείτε να καταλάβετε το συναίσθημα.  Την Τετάρτη, εφόσον δεν με είχε ενημερώσει κανείς τεχνικός, ότι θα περάσει παρά το τηλέφωνο της εταιρείας το πρωί της Τρίτης, αποφάσισα ότι έκανα αρκετή υπομονή με την συγκεκριμένη "εταιρεία."

After a month and a half, I called Forthnet and asked them to get the number from Wind. Immediately after, the phones started ringing. Offers and the known. I explained the situation to them, told them that I did not want such offers and that it was too late now. Of course on these phones one of the customer service center boldly told me that I can not leave if I do not pay the bill that along with the deactivation fees had reached 120 euros.

The next move was a complaint to EETT.

At the moment I'm awaiting developments, and of course I can not know what will happen. For one thing I'm sure. I will not pay for a service I did not have, and when I had it I was not sure whether I would have it the next hour.

So beware of the pitfalls

Friendly, George from

YG: the service with the new Forthnet company was activated on 28.02 of 2014 and since then there has not been a single disconnection, at a speed that 14-15 Mb has. I should mention that I did not change the router or anything else in connectivity.

iGuRu.gr The Best Technology Site in Greecefgns

every publication, directly to your inbox

Join the 2.087 registrants.

Written by giorgos

George still wonders what he's doing here ...

One Comment

Leave a Reply

Leave a reply

Your email address is not published. Required fields are mentioned with *

Your message will not be published if:
1. Contains insulting, defamatory, racist, offensive or inappropriate comments.
2. Causes harm to minors.
3. It interferes with the privacy and individual and social rights of other users.
4. Advertises products or services or websites.
5. Contains personal information (address, phone, etc.).