The last acquisition της Microsoft θα μπορούσε να φέρει την επεξεργασία βίντεο στον Microsoft Edge. Η εταιρεία αγόρασε μια νεοσύστατη εταιρεία που ονομάζεται Clipchamp, η οποία είναι γνωστή για το εργαλείο δημιουργίας και επεξεργασίας βίντεο εντός του προγράμματος περιήγησης. Στην ανακοίνωσή της, η Microsoft αναφέρει ότι η προσέγγιση της Clipchamp συνδυάζει “την απλότητα μιας διαδικτυακής εφαρμογής με τη δυνατότητα επεξεργασίας βίντεο χρησιμοποιώντας την πλήρη υπολογιστική ισχύ ενός PC με επιτάχυνση της unit(GPU)”.
Clipchamp is aimed at non-professionals, people who do not have or do not know how to use specialized video software.
"Our mission is to empower anyone who wants to tell stories worth sharing with millions of people around the world. We will continue to make video creation even easier, more accessible and more fun," said Alexander Dreiling, CEO in a post announcing the acquisition.
Neither party disclosed the terms of their deal, but as CNBC notes, Clipchamp said in July that it has 17 million registered users and an adoption rate that is growing 54% year over year. base.
Η service σημείωσε τεράστια αύξηση λόγω των διαστάσεων 9:16 που προσφέρει, μια διάσταση που χρησιμοποιείται συνήθως για stories στο TikTok, Instagram και Facebook. Η Microsoft ήταν ένας από τους πελάτες της πριν από την εξαγορά, μαζί με την Google.
Microsoft has not yet announced how it will make them available services of Clipchamp to its customers, but called the tool a "native application" for cloud-based productivity experiences through Microsoft 365. A company spokesperson told CNBC that Microsoft will add a process to convert existing Clipchamp users to Microsoft subscribers.