Google has begun to release the 4.0 version of the algorithm Google Panda, according to Matt Cutts, head of the company's research department, on Twitter.
Ο algorithm Panda έχει σχεδιαστεί για να εμποδίζει τις ιστοσελίδες που διαθέτουν περιεχόμενο κακής quality do not come to the top of the results pages search. Google seems to strive to provide its users with the best and highest quality options.
[tweet_embed id = 468891756982185985]
Its version Google Panda 4.0 αλλάζει τον τρόπο και τα κριτήρια που θα χαρακτηρίζονται οι ιστοσελίδες για να εμφανίζονται στην κορυφή ή στο κάτω μέρος των αποτελεσμάτων. Αν αναρωτιέστε αν αυτό επηρεάσει την κατάταξη της "μικρής" by clicking hereς σας, ο Matt Cutts σε προηγούμενες δηλώσεις του, εξήγησε ότι θα μπορούσε να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να κατατάσσονται σε υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Βασικά, η Google σχεδίαζε εκείνη την εποχή να "μαλακώσει" τον αλγόριθμο Panda κατά τρόπο που θα δώσει στις μικρότερες επιχειρήσεις την ευκαιρία της επιπλέον προβολής.
Many small business owners have several times denounced the Panda algorithm, indicating that their websites have been less or less disappeared from search results.
Η Google όμως, φαίνεται να ενημέρωσε την πολιτική της για την παροχή προβολής σε ιστοσελίδες που έχουν περιεχόμενο υψηλής ποιότητας. Τα παγιωμένα "tricks" με τις λέξεις-κλειδιά για μια καλή κατάταξη στις σελίδες των αποτελεσμάτων φαίνεται ότι δεν θα λειτουργούν πια, ενώ τα άλλα κόλπα για καλύτερο SEO θα τιμωρούνται από την εταιρεία.
Google's Panda algorithm will affect the ranking of an entire website or a part of it, rather than individual pages. Since its inception, Google has been updating Panda once a month, but since March of 2013, the company has announced that any additional updates will be silently integrated on a regular basis.